تاکنون، تعاریف متعددی برای مدیریت ارائه شده‌است. برخی از مهم‌ترین تعاریفی که ارائه شده، به قرار زیر است: هنر انجام امور با و به‌وسیله دیگران فرایندی که طی آن تصمیم‌گیری در سازمان‌ها صورت می‌پذیرد انجام وظایف برنامه‌ریزی، سازماندهی، رهبری، هماهنگی و کنترل علم و هنر هماهنگی کوشش‌ها و مساعی اعضای سازمان و استفاده از منابع برای نیل به اهداف سازمانی بازی کردن نقش رهبر، منبع اطلاعاتی، تصمیم‌ .




فروشگاه خرید اینترنتی مدیریت ,هماهنگی ,اسلاید ,ارائه ,پاورپوینت ,انجام ,در تربیت ,ریزی در ,بدنی در ,در 30 ,پاورپوینت کاملمنبع

گرامر زبان انگلیسی بخش معلوم و مجهول (Active And Passive)

هیدرولوژی چیست ؟

کد مدل mgarch برای نرم افراز splus

بیماری خامج خرما (پاورپوینت 11 اسلاید)

لنز دوربین

پروژه پایگاه داده کتابخانه با sql و نمودار ER و پاوردیزاینر

زندگی نامه آریو برزن،دلاوری که تا حد مرگ در مقابل اسکندر ایستاد

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آپدیت نود 32 گوسفند زنده طراحی گرافیک رضاگراف گام سبز راه اندازی خط تولید زغال تجهیزات آشپزخانه صنعتی چت روم انگیزشی اشپزی فرش 1200 شانه مرکز فروش نبشی